En liten tur

2015-01-06 |19:20:46
Jag följde med frugan när hon skulle storhandla på Maxi förut, jösses vad svårt det var att inte handla något själv! 
Det enda jag handlade var det som jag & D kommit överens om - fryspåsar & batterier. Inget annat! Applåder? 

Gick väldigt långsamt förbi godiset men nej, jag höll i mig & köpte ingenting! 
(Fuskade i lördags & åt lite godis, men vågen visar ändå lite minus som tur är!)

Nu har jag precis sövt lillapan & då är det mellanapans tur. Men honom får nog storapan lägga. 
Haha, fattar ni mina apa-metaforer? 

Nu - en kopp te med en finn crisp i soffan. Mumsigt värre. 
(Även om jag såååå gärna hellre hade gottat på en chokladbit)


13 dagar kvar idag! 


Våra barn är så foto-skadade att de inte vaknar alls av blixten på kameran, så jag kan fota dom massor när de sover. 
Älskade ungar. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!