Listor

2015-01-01 |14:31:01
Jag älskar att skriva listor. Alltså riktiga papperslistor, inte såna på mobilen. 
(Jag skriver många där med men papper är alltid bäst).

Nu har Leo & jag skrivit lite listor på vad vi ska ta med oss till Thailand. 
Snart snart åker vi! 
Ikväll eller imorgon kväll beroende på humör så ska vi ha modevisning här hemma, där alla får prova igenom sina sommarkläder. Tror barnen verkligen förstår att det börjar närma sig nu, de blir superglada när någon nämner "Thailand" & de älskar sina nya trunki-väskor de fick i julklapp. 
Det ska bli så mysigt att resa tillsammans! (även om det förmodligen blir en hel del kivandes också..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!