Lördag

2015-03-07 |08:28:43
Och så var det helg. Det går himla fort nu, veckorna bara flyger fram! 

Vi har ätit frukost i lugn & ro, pappan har åkt till jobbet. Nu tittar barnen på Emil medan jag plockar lite här hemma, det är helt galet vad stökigt det blir när man "jobbar" båda två! Haha vi är ju bortskämda med att jag är hemma & kan hålla hyfsat städat i veckorna. 

Efter lunch ska jag, barnen & frugan till en skaparverkstad där barnen ska få pyssla & göra snögubbar i lera. De längtar massor & jag tänkte att vi kanske också skulle ta en titt på biblioteket efter lite nya böcker att låna hem. 

Annars blir det en lugn dag, det kan behövas efter en hektisk vecka. 

Vad gör ni idag?


Underbara ungar, vad jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!