Måndagen

2015-03-09 |18:56:04
Och så var måndagen nästan över. 
Dagen rusade iväg på praktiken, vi var ute i det helt underbara vädret & sen hade jag samtal med min handledare där jag fick feedback & vi gick igenom mina uppgifter. 
När jag hade slutat var jag sååå trött, men jag tog mig i kragen & tränade crosstrainer plus andra övningar ändå. Jag ska inte ge upp detta, som jag brukar. Nu ska jag få en hälsosam livsstil, med plats för att kunna unna sig då & då. 
Det här är mitt golden year.


Nu har vi ätit middag, en (alldeles för salt) baconsås med pasta till. Helt okej! 
Max har fått pyjamas på sig & nu gosar vi framför tvn. Leo ville absolut inte vara med på bild men Max ropade "ta kort mamma!". 


Lilla fis, ditt skratt & ditt leende smittar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!