Moraträsk plus lek

2015-05-31 |19:37:48
Idag har jag & kidsen varit på Moraträsk, en härlig show som vi kunde sjunga/dansa med i ordentligt. 


Dock var Max jättetrött & ville mest hem, han vägrade (idag av alla dagar) sova middag nämligen. Därför var han helt galet trött under showen som började kl 16. 
Efter showen så skulle vi hitta på något i 45 min innan vi skulle hämta pappa D på hans jobb. 
Så vi åkte till hamnens lekpark, till barnen stora glädje! 




Mammas älskade ungar, ni är så fina!
----

Efter en stunds lek & bus åkte vi & hämtade pappan på hans jobb. Kidsen somnade i bilen efter någon kilometer. 

Kul sällskap! (Bilen stod stilla när fotot togs, så nu behöver inte oroa er för att jag fotar & kör samtidigt).

-----
När vi kom hem så värmde vi på lite av pannkaksresterna från lunchen till Max, som åt som om han aldrig hade sett mat förut. Sen tvärdäckade han i sin säng. Håll tummarna för att han sover bra resten av natten.
Vi andra har precis ätit middag, potatis&purjolöksoppa med hembakat ciabatabröd. Mums! 


Snart ska Leo sova & D ska iväg på bio. Jag ska bara slappa järnet, kanske kolla någon serie på netflix. Haha jag har ju börjar spana in Dawsons creek, så roligt! (Jag såg aldrig det på 90talet när alla andra såg det)


Oj vilket långt inlägg.. Sorry! 
Bjuder på en sista bild, en selfie som jag tog i bilen när kidsen sov. 
Godnatt på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!