två kalasfikan

2015-11-22 |18:43:28
Först hos moster Jessa, där vi fikade saffransbullar. Mycket mysigt!

 - - - - - - - - - - - - 

Sen bar det av till frugis för att hjälpa henne med en snygg friss & då fick vi fika även där, lyxigt värre! 

Sjuuukt god! 
-------

På resterande del av eftermiddagen har karln packat medan jag har varit halvdäckad i soffan pga huvudvärk  -igen. Usch är så trött på den där värken i huvudet! Blä! 
Nu har vi precis ätit scones till kvällsmat, ingen var särskilt hungrig & typ alla kökssaker är nerpackade haha.  Så vi myste till det framför tvn. 

När vi äter scones  så säger Max något.. 
Alltså jag avlider av kärlek! 
Max sa precis,när vi sitter & äter scones framför tvn: 
"underbart!! ". 
Vi frågar vad som är underbart, han svarar:" huset! Vårat hus! ". 


Smälter man eller vad? 
Åh så vi längtar allihopa! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!