Kyckling Verona

2011-06-05 |13:39:46

Idag hade jag inte lust att äta en pajbit för tredje dagen i rad,
så jag skuttade iväg till ICA & köpte mig en Viktväktar-micromatlåda.



Kyckling Verona, totalt 9 pp.

Jag åt lite mer än halva kanske, om ens det. Poff, så blev jag mätt.
Så jag slog in det på min VV-sida & då blev det poff&pannkaka - bara 6 pp!
Inte så illa, med tanke på att det är Bigbrother-final ikväll & då vill man ju kunna unna sig en liten bit lättglass.
(Kan inte förstå att det är final, vad sjutton ska man bli beroende av nu!?)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad ska du hitta på i sommar? ;-)

2011-06-05 @ 14:06:42
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-05 @ 14:25:42
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: evelina

Gillar du bilden jag la upp på harry potterkaraktärerna? Haha rolig tycker jag ;)

2011-06-05 @ 14:29:42
URL: http://evelinaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!