Dagen börjar med

2011-05-20 |06:27:50
en skål med vår hemmagjorda fruktsallad här på jobbet.
Eftersom jag alltid förut åt en liten frukost när jag kom hit & sen en till vid 9 så måste jag vänja mig av vid den tidiga frullen. Därför frukt, som är 0 points. Och hur gott som helst faktiskt!
Nästa onsdag ska jag minsann ha gått av mig, helst 1 kilo. Men sen får vi se, det kan ju ta längre tid än så.
Hur som, så tänker jag inte ge upp. :)

Idag är det fredag & eftersom jag kör min frukost-vecka nu så betyder det att jag är LEDIG hela helgen (som alla vanliga dödliga!) Detta ska firas med en sväng på stan efter jobbet , för att hitta inbjudninspapper till Leos 1årskalajs samt en present till Billy (som fyller år på söndag!)

Solen skiner & träningsvärken från gårdagens Kinect-pass känns otroligt mycket i benen (jag går ungefär som när jag var höggravid, trappor ska vi inte ens prata om...) , & det är underbart.
Man blir superglad av solen, nästan lite småhög tycker jag nog när jag tänker efter.
Och träningsvärk, visst är det lite jobbigt men då känner jag ju att det tog igår & det är himla bra!


Vad ska ni göra denna fredag?
Någon av mina bejbs som vill ta ett varv på staden efter 14 kanske?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar idag tyvärr :(

2011-05-20 @ 08:45:47
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!