Åttonde veckan

2013-04-02 |13:37:11

Oj tänk att det redan har gått 8 veckor! Jösses! Jag skippade ju att skriva förra veckan eftersom det var ett plus, så ni inte undrar vart tusan den sjunde veckan tog vägen.
Nuså!

Förra veckan stod vågen på 86,0 vilket var 1,1 kilos plus sen veckan innan!
Usch så hemskt det var, riktigt jobbigt faktiskt. (Vägde mig sen dagen efter & då visade vågen 85,0 så måste ha varit tjejveckans början som gjorde mig svullen?)
När jag vägde mig igår morse så var det betydligt bättre siffror där, puh.


Så, här kommer alla siffror för denna veckan;

Vikt : 84,0 (-2 kilo sen förra veckans 86,0)

Mått (tog inga mått förra veckan så jämför med de från veckan innan)
Midja: 101 (-1 cm)
Lår: 60,5 (-1,5 cm)
Rumpa: 116 (- 0 cm)
Gäddhäng: 32 (-1,5 cm)



Jag är supernöjd med alla resultat, det går sakta men säkert neråt! Heja!
Visst, måttet runtom min rumpa står läskigt stilla men hey - jag har ALLTID haft en stor rumpa så det kan jag absolut leva med!
Det känns som att jag kommer klara mitt ena delmål, att komma under 80kilo tills vi ska på bröllop den 1 juni. Vad tror ni?
Har också äntligen lyckats få på mig mina svarta jeans som även dom var ett delmål för mig. Jag jobbade i dom innan jag blev gravid förra våren/försommaren. Det är så underbart att kunna ha dom igen, visst sitter dom tight & jag kan knappt andas när jag sitter ner MEN jag kan ha dom! Wie!



(Bilden är från vv-appen & där la jag in förra veckans plus-vikt så därför är siffrorna inte som här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!