Tionde veckan

2013-04-15 |13:41:16
Jösses, nu blev det helt plötsligt tvåsiffrigt på hur många veckor jag har hållt på.
Igår åt jag i stort sett BARA godis, choklad & ostbågar. Alltså, en skitkass dag! Men hade faktiskt kvar 23 pp av min veckobonus när jag gick & la mig, så är ändå nöjd att jag inte tog allt (plus aktivitetspp som var uppe i 24). 
Hur som, jag var inställd på ett pyttelitet minus eller ev ett plus eftersom jag återigen hade mens. 
Men, sån jädrans chock jag fick när jag ställde mig på vågen imorse! 
 
 
Vikt: 82,2 (-1,1 kilo)
 
Mått
Midja: 98 cm (-1 cm)
Lår: 60 cm (-0 cm)
Rumpa: 113,5 cm (-1,5 cm)
Gäddhäng: 32 cm (-0 cm)
Under bh'n: 85 cm (NYTT!)
 
 
Shit pomfritt! Jag har alltså gått ner 1,1 kilo på EN vecka! Det är ju helt otroligt, underbar känsla!
Mitt mål om att komma ner under 80 kilo till bröllopet vi ska på börjar verkligen närma sig nu..
Är supernöjd med mina resultat på måtten också, det går sakta men säkert neråt. Att mitt gäddhäng har stannat är ju verkligen inte alls konstigt då jag inte tränar armarna alls. Eller, jag tränar ju ingen kroppsdel ännu, jag kör bara på mina promenader/powerwalks & så bär jag ju barnen titt som tätt haha. 
Har även lagt till ett nytt ställe att mäta, och det blev "under bh'n". Låter inte så snyggt kanske, men det här är ju till för mig & då vet jag exakt var jag ska mäta. Ska bli kul & se om det måttet ändras något framöver. 
 
Jag kör på med vv & det går så jäkla bra nu, jag älskar det! Det är ett bra sätt att gå ner i vikt, iallafall för mig.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!