Fjortonde veckan

2013-05-13 |11:46:20
Ojoj, tiden bara rusar fram & jag kan ärligt säga att det är precis att jag hinner med.
Det är barn som tar tid, det ska städas, fixas, tvättas, bäddas, pluggas & sen ska man försöka gå ut & gå ibland också. Puh, fullt upp alltså!
 
MEN, jag har faktiskt hunnit väga & mäta mig idag. Det ni!
 
Vikt: 79,3 (-0,6 kilo)
 
Mått
Midja: 94,5 cm (-3 cm)
Rumpa:110 cm(-2 cm)
Lår:60 cm (-0 cm)
Gäddhäng:31 cm (-1 cm)
Under bh'n: 82 cm (-2 cm)
 
Jag är supernöjd med mina resultat, det går sakta men säkert åt rätt håll. 
Visst hade jag gärna sett ett större minus på vågen, men har den veckan så jag är mest glad att det inte är plus.
Jag ska verkligen försöka röra mer på mig, har varit alldeles för dåligt med den delen. Har haft båda barnen väldigt ofta eftersom det har varit en del röda dagar, plus att skolan har tagit enormt mycket tid nu senaste veckan/veckorna. Men nu så!
Imorgon bär det av till karlstad & när vi är hemma därifrån ska jag ta mig i kragen & försöka gå ut varje dag!
Sommaren närmar sig & jag skulle bli såååå glad & stolt om jag klarade min målvikt till min födelsedag, eller iallafall nästan. (Fyller år 12 aug)
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ser du promenad som enda träningsform? Löpning eller annan mer pulshöjande träning (tabata) kommer kicka igång förbränningen ytterligare!

2013-05-13 @ 14:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!