Svar

2013-05-13 |16:04:31

Såg nu att jag hade fått frågan varför jag bara ser promenad som träning, varför inte springa/löpning.
En enkel fråga som får ett väldigt enkelt svar:
Jag älskar att gå ut & gå, & jag går gärna powerwalks.
Men att jogga/springa, nej tack. Jag har alltid avskytt det & kommer förmodligen alltid göra det också. Allting studsar, det skumpar & nae... Det är helt enkelt inget för mig!
Plus att jag gärna jobbar på min kondition ordentligt med promenaderna innan jag ens tänker tanken att börja göra något annat.
Min tanke är att ev i höst börja gymma lite för att träna specifika muskler, men det får bli ett senare mission.

Sålänge jag rör mig på något sätt så är jag nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormora

Det är skönare att gå än att springa,

2013-05-13 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!