Känns bra!

2013-09-23 |14:44:39
Det känns som om jag verkligen är tillbaka nu, motivationen har smugit sig tillbaka till mig. 
Mycket tack vare en gammal vän som jag har kommit nära igen, tusen tack! Det betyder så enormt mycket att du peppar mig när jag är så svag! Tack!

Jag vägde mig förra måndagen & då visade vågen 81,4 kilo. Det var inte kul alls, usch usch. Så veckan var väldigt seg men det gick & under helgen åt vi gott men inom min veckobonus & jag rörde inte mina ihopsamlade aktivitetspoints. 
Imorse vägde jag mig igen & då visade vågen 79,9 kilo! 
Vilket viktras!! Underbar känsla! 
Nu har jag verkligen bestämt mig, jag ska ALDRIG väga 80 kilo igen. Nu ska jag bara neråt tills jag når mina delmål & tills slut mitt slutmål på 67 kilo. 

Vilka är med mig?! 



Nu har jag & Max precis kommit hem från en promenad på ca 9,5 km. Åhå det känns såååå bra, nu ska kilona rasa (i sin egen takt men ändå). 
Visserligen ingen snabb promenad alls men en lååååång. 



Kommentarer
Postat av: Malin

Nu kör vi :) väger 70,7 och ska gå ner till 63 kg! Heja Heja!

2013-09-23 @ 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!