soooooool

2016-05-23 |19:12:49
Äntligen är solen tillbaka! Det har varit underbart varmt idag & vi har spenderat i stort sett hela dagen ute på mitt jobb, och när jag & D hade plockat upp våra noobar så åt vi våfflor hemma på altanen.  En supermysig dag och kväll på alla sätt & vis. 
Barnen är nu nattade, dock ropar Max lite på oss då & då. Börjar tro att det mest är för att kolla om vi är kvar här nere haha. Leo sover som en stock, han brukar vara helt slut på kvällarna.  Mammas stora kille.  


.... Och nu kom Max ner i trappen igen.  Bwah man blir tokig samtidigt som han är så charmig så man blir knäpp! 
Min utsikt just nu.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!