Rysningarna

2008-07-06 |21:47:44
av dina kyssar,
never ever again.

alla småsaker då?

som hur jag brukar vakna mitt i natten av att du håller om mig,
hur du håller mig bakom nacken när du kysser mig,
hur du alltid flinar åt mig & gör den där blicken när jag säger något dumt,
hur du ibland kramar min hand lite extra,
hur du alltid fick mig att må bra när jag mådde som sämst,
hur du alltid visste vad jag skulle säga innan jag sa det.

allt.

jag saknar det redan,
men jag förstår ditt beslut,
vårat beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!