Svettigt & lite småmöff.

2008-07-29 |21:53:52
Det är varmt i lägenheten,
det är som om någon har stängt in solen & alla dess hundra miljarder grader & släppt ut den igen så jag inte ska märka något precis innan jag kom hem!
Nå, vem är den skyldige?
Va va va !?

Har precis tittat på Bert - den siste oskulden,
så himla skön film.
den är lite småskum men ändå härligt verklig.
det var ju sådär man kände sig då, eller hur?
man ville bara ha det gjort, så man slapp vara oskuld.
eller? hur var det för dig?
jag ångrar inte när min försvann iaf,
jag var ju kär upp över öronen.
(& dom är stora,så nog var jag kär alltid!)

jobba igen imorgon,
känns inte alls lika jobbigt som det gjorde för bara någon timme sen.
varför må ni som är måttligt intresserade undra?
jo, fick ett sms av Y som det stod
"eftersom vi inte har några middagsgäster så stänger restaurangen på kvällarna from nu"

 
Tack Y!
ibland är hon bra min chef.

Nej, en kall dusch & sen hopp i säng  kanske?
Ja, det låter väl lockande?
Mja, kanske ska kolla klart på Ace Ventura, han är i Bert-klass.
Helt underbar!
Nu är den där scenen när han visar att balkongsglaset tar bort ljud, ni vet när han skriker & öppnar/stänger dörren ? HAHA! Han är för skön den där djurälskande snubben .


Litesmåmöffärdetjuocksåöverensaksomjagintevillnämnahär,
menduvetvadjagmenarellerhur?


Solong fuckers !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!