tillbaka på en knagglig stol

2008-10-04 |13:59:35
jepp, här sitter jag, återigen.
på jobbet. på en hemsk stol.
solen skiner där ute & ungarna leker i den otroligt fantasilösa "lekparken" utanför.
Kan man ens kalla det lekpark?
en stor orange kreatur att klättra på + en snurrgrej, inte mkt till lekpark det där inte.
mjamja.
kan sätta en femma på att solen går i moln precis klockan 15, bara för att jag slutar då.

idag ska jag leka med Lajna Klacksläp, the psykokiller ya know?
vetihundan vad vi ska hitta på, hon sms-dissar mig just nu,
men något kommer vi väl på.

vad har hänt idag då?
en 5åring ringde fel hit & blev lite rädd när Julia inte var här,
för dom skulle ju leka idag! hoppas hon kom fram på sitt andra försök, lillbruden.
en annan hemsk händelse var när jag stod & skulle hitta något att mumsa till lunch.
då kommer det en äcklig vidrig och hemskt stor SPINDEL!
det bara går där på golvet typ som "Ey bryden jag vet du är rädd, muaha".
huh, vidriga kryp! jag tog min laxbit med potatisstomp (typ jättetjockt potatismos) & skyndade mig därifrån.
När jag kom tillbaka lite senare var äcklet borta, tur som fan för honom. Annars hade jag nog dränkt honom eller något.
Ja, det var en "han". det såg jag, han såg så manlig ut. hm.

nejmen usch kan inte min fru komma & byta av mig nu ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!