dumma arm & kissar

2009-04-28 |13:38:03
Jag & D har mumsat våfflor,
som INTE är gjorda på våffelmix som jag är van vid.
Nejdå, D har varit händig i köket & kirrat riktiga våfflor.
yum så gott det var!
(dock utan vipsgrädde eftersom den var slut =/..)

Snart ska vi gå till bussen & åka till Ocklepund,
för att gosa med kissarna.
Imorgon kommer D's mami & hämtar dom,skönt.
har mått så himla dåligt av detta .

Vad mer ?
Armen gör skitont, vill typ gnaga av den.
Men det är tydligen farligt, såg jag på CSI igår.
Så jag får väl låta bli & fortsätta knapra ipren & så.

Nej, nu ska jag hjälpa D lite med disken & sen far vi!
Förresten fyller han år imorgon,
tjugo stora långa år !
hipp hipp hurra för honom imorgon!

Det ska göras smörgåstårta till honom,
den ska vi koka ihop ikväll.
Får se hur det går med endast EN fungerande arm, hmhm. 

JUSTJA!
Tack Josse för hjälpen med bloggen! =) 
www.mariejane.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!