Har man tråkigt så har man

2009-03-11 |09:20:56
käärleeek

Vad heter ni?
Maria & Dennis
Hur träffades ni?
Ehum, genom Cim?
Hur länge har ni varit tillsammans?
Lite mer än 7 månader?
Är ni förlovade?
Nej
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Japp
Isåfall, vem kör bäst?
Lagligast så är det jag iaf ;)
Kommer du ihåg er första kyss?
Tror det 
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Dennis
Vem är äldst?
Dennis, med typ 4 månader
Vem är längst?
Dennis
Vem sjunger bäst?
Haha ingen? 
Håller ni i handen på stan?
Japp
Kände ni varann innan ni blev ihop?
japp
Vad har ni gemensamt?
Mycket
Blev du kär i första ögonkastet?
Mja, kommer inte ihåg första gången vi träffades. Alkohol? ^^
Har ni någon speciell låt?
Mja, jag tänkte på honom när jag hör "Best Days - Matt White"
Har ni stora framtidsplaner?
Jodå, vi har planerat lite :) 
Har ni gråtit i varandras armar?
Mja, nästan ?
Har ni varit utomlands tillammans?
Japp. Tunisen oktober 2008, aldrig mer! Haha jävla land!
Vem lagar bäst mat?
vi,tillsammans
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Tittar på tv/film, lagar mat & myser i soffan :) 
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nja, inte alltför långt
Blir du lätt svartsjuk?
I vanliga fall ja, men inte med D.
Brukar ni bråka?
Haha ja! Men det är såna vi är, envisa & vägrar ge oss ;P
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Båda, men sms vinner nog 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hela honom :) 
Brukar nån av er prata i sömnen?
Jag gnyr tydligen i sömnen ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!