Note to myself!

2009-09-15 |20:29:11
Micra aldrig en liten oxfilé-bit över 2 minuter,
eller nej vänta, micra aldrig en oxfilé-bit.
Det blir bara torrt & inte det minsta gott.
Hrmpf,jag som var så sugen på kött!

Nåja, har några ölande gäster här nere hos mig,
himla trevliga grabbar.
& bra tv-smak har dom,
de har tittat på både 2 ½ men & simpsons.

Det har börjat bli kallt ute nu,
& jag älskar det!
Nu får man väl psykiskt smisk av någon där ute,
någon som suger ut det sista ur sommaren.
Men icke då, jag älskar att det börjar bli höst & vinter.
Nu är jag trött på sol & värme, att svettas & alla myggor.
Nej, fram med hösten så man kan sitta invirad i en mysig filt med en kopp te.
Fram med hösten så man kan använda koftor & framför allt raggisar.
Fram med hösten, så det kan bli vinter & julafton!

Åh vad jag längtar !







Längtar inte du också, bara lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!