Alla gissningar

2010-04-29 |19:01:09
Yes, nu ska jag sammanställa litegrann,
så får vi se hur det blir.
BEBISGISSNINGAR
Lea gissar på pojke, 21 juni, 3297g & 50 cm lång
Nina gissar på pojke, 9 juni, 2982g & 48 cm lång
Elin (alias Marmelad) gissar på 13 juni, kort & gott
Fru gissar på 15 juni, 3540g & 52 cm lång
Dejvid gissar på 19 juni, 200 kg & 10 meter lång ;)
Ida gissar på pojke, 18 juni, 3256g & 50 cm lång
Sässie gissar på pojke, 21 juni, kort & gott 


Sådärja, är det fler som vill gissa så är det bara att skriva på kommentarerna.
Ska göra mitt bästa för att få med alla gissningar & flytta fram dom när det närmar sig.
----------
just nu sitter D & Cim framför tv'n, fastklistrade.
Anledning? 
Cimpie gav D Tekken 6 & en till kontroll till tv-spelet.
Men jag ska faktiskt inte gnälla, för det betyder att jag ska sopa mattan med dom senare!
Är det något tv-spel jag är kung på , så är det just Tekken.
Jag hade en förälskelse i Jin när jag var liten, åh så kär jag var i honom haha!

Snoret rinner & verkar aldrig ta slut, men nu har jag införskaffat nässpray så jag ska klara av natten iallafall.
Ögonen rinner nonstop, men nysningarna kommer aldrig. 
Cim sa precis "Det ser ut som om du är helt sönderdrogad & misshandlad",
& jag är nog beredd att hålla med honom den här gången.

Well, nu ska jag kika på lite Sex and the city,
sen får grabbarna ta & laga lite mat.
Det blir Flygande Jakob idag, på order från födelsedagsbarnet.
JUSTJA!
Imorgon flyttar vi ju, som bekant. 
(som bekant? höh? är jag pensionär på riktigt nu?)
Då försvinner vårat bredband & vi är fast med ett mobilt i 3-5 veckor,
jippikajej






Kommentarer
Postat av: 19 år och gravid i vecka 35

jaa det e så jobbigt att vara gravid nu, orkar inte mer :(



Har din smärta i ryggen gått över eller? Du kunde väl vila bort det? Jag har ont konstant vare sig jag ligger ner eller står upp!

2010-04-29 @ 20:33:05
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Fru

Tänk om dejvid får rätt:o

2010-04-30 @ 08:57:23
URL: http://blinkande.blogg.se/
Postat av: Rebecca - blivande mamma

Jag tror : 19 juni, 3350 g och 49 cm

2010-04-30 @ 09:46:21
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jag tror den 3:e juni (så klart´), 48 cm och 3320 g

2010-05-01 @ 21:24:47
Postat av: Samira

Jag gissar ju på pojke har jag sagt hela tiden! :D Snart är det upp till bevis! ^^

Jaag tror 11e Juni, 3270g & typ sådär en 51cm lång :) Hihi :D

2010-05-02 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!