nyhet!

2010-04-15 |19:09:43
Nu ska jag äntligen berätta vad vi har smusslat med i några veckor.

Vi ska flytta.

Kort & gott.
Vi har hittat & fått en trea inne i stan, på öster,
som vi har tillträde till from. 30 april.
Vår lägenhet var det visning på i tisdags & den som fick den ville flytta in 1a maj,
så det är snabba puckar nu! 
Vi är helt överlyckliga, speciellt jag tror jag,
att få flytta innan bebis kommer ut. 

Så dagen har bestått av packande & sen en sväng till Mkp för att äta mat med mina älskade päron.
Självfallet har Tuffe hjälpt till att packa,
även om hon nog mest egentligen var överexalterad över att det låg så mycket grejer framme.
Hemma hos mor&far fick vi kött med kroketter & kantarellsås, slå det ni!


Nu är vi nyss hemkomna & jag inväntar att klockan ska bli 19.30,
så jag kan spana in Halv åtta hos mig.
Bebis har varit helt vild idag, magen har guppat & varit sne i omgångar. 
Jag älskar det & räknar ner tills vi får hålla om det lilla livet <3
Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis! Då blir ni ju nästan grannar med mig :) Om inte annat så kan vi låtsats de;)

2010-04-15 @ 19:18:09
Postat av: Andrea

Nämen vad nära du kom mig helt plötsligt :) Om ni behöver akut barnvakt (eller kattvakt kanske är lämpligare för mig) så får du höra av dig :) Det är superkul att följa graviditeten på din blogg! Lycka till med allt Ryynar =) Kramar Andrea

2010-04-15 @ 20:24:16
URL: http://andrealarsson.blogg.se/
Postat av: Catrin

Nu när vi har flyttat hit, så flyttar ni iväg, taskmörtar.. ;) haha men vi kan ju träffas och gå på promenix med barnvagnarna ändå.. :) vad kul för er, skönt med större nu när bebisen kommer! kramkram

2010-04-16 @ 20:56:57
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!