Det här med att gå på en diet

2010-08-15 |10:54:00
Många frågar mig om det är jobbigt att köra LCHF.
mja, säger jag varje gång. 
jag tycker faktiskt inte att det är alltför jobbigt.
Visst kan det vara tråkigt att inte kunna ta en macka när man bara är lite småhungrig & självklart kommer sockerberoendet & bara skriker inuti mitt huvud ibland som små monster. 
(en av de första dagarna så ville jag slå ner en unge på stan som hade en cheeseburgare..)
Men annars tycker jag att det funkar jättebra, det är skapligt gott & jag är inte alls lika hungrig som förut.

Att gå på promenader då & då är också jätteskönt, & framför allt mysigt!
Nyköping är en så himla fin stad, det finns massor med natur & fina hus om man går längs vattnet.

Visst, det blev en himla massa fusk nu 3 dagar i rad,
det kan jag absolut erkänna.

Men nu jäklar, ska jag vara stenhård igen!

Jag ska gå ner i vikt,
jag ska bli av med mina preggokilon,
jag ska bli av med alla sambokilon,
& jag SKA framför allt komma i min studentklänning igen!

Det är minsann mitt mål,
att komma i studentklänningen.
Den hade jag då jag för en gångs skull i livet var riktigt nöjd med min kropp,
och det ska jag bli ännu en gång.
Jag ska bli MILF!


(jag är nummer 3 från höger)

Någon som ska med?

Jag tar gärna emot tips,
om det är någon som vill dela med sig av träningstips, mattips & liknande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!