grabbarna grus

2010-01-22 |16:39:44
åh, ni vet hur man ska ta en preggotjej som bara tänker på fett & socker.
vi har några grabbar som bor på hotellet varje vecka, de jobbar på ssab tror jag & är väldigt skitiga hela tiden.
Därav smeknamnet Grabbarna Grus, som vi så snällt har gett dom.
Hur som helst, de hade köpt blommor till oss OCH , nu kommer det bästa,
köpt glass till oss!
Och inte vilken glass som helst heller,
de underbara små skitgrisarna köpte VIENETTA!

mitt hjärta tog ett extra skutt när jag hörde detta,
& nu går jag & tävlar emot mig själv om hur länge jag kan hålla mig innan jag attackerar glassen.

-----

Jag är precis finito med ett diskberg som var större än Mount Everest,
nu är det bara allt annat kvar, yeey.
Sen kommer fru förbi & följer med mig hemåt.
imorgon ska vi träffa en gammal jobbarkompis,
helt underbar tjej!

Nej, en tallrik yoggi nu,
sen wörki wörki!

Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

Så lite så, det finns inget bättre än när man får göra någon nöjd :) KRAM!!

2010-01-22 @ 19:59:29
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Samira

VIENETTA! <3

2010-01-25 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!