jag undrar..

2010-07-20 |22:33:56
Vilka är ni egentligen?

Jag har frågat det förut & tyvärr är det bara runt 5 stycken som brukar svara,
så jag frågar nu igen & hoppas att fler orkar trycka på "kommentera" & skriver ner en eller två rader.

Så, vem är du?
varför läser du just min blogg? hur hittade du den?

det vore jätteskoja att veta det här,
för mina läsare har ökat enormt sen jag blev preggo & nybliven mämi.
jag är en sjukt nyfiken person i grunden så det här är ju tortyr för mig förstår ni,
att inte veta vilka ni alla är.

Så, shyrra, tell me!
(gammal & otroligt het bild på moi)
Kommentarer
Postat av: cissi - BF 9 juli

Hejsan hoppsan.

Tror nog inte jag har kommenterat någon gång men jag brukar läsa din blogg ofta, har dock inte läst den så länge :)

Jag heter iallafall Cissi och jag fastnade för den för jag är själv gravid (nu i vecka 41+4). Tror jag hittade din blogg genom någon annan mammablogg.



Kram

2010-07-20 @ 22:39:36
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: tessan

Tessan från Gävle här :)

Jag började läsa din blogg en månad innan Leo kom till världen. Jag har själv en dotter på 1 år, och nu är hennes lillebror påväg och är beeräknad om en månad.



Din blogg är kanon! :)

2010-07-21 @ 08:18:25
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Sandra heter jag och är 20, snart 21 år. Jag har en dotter som heter Minéa som föddes den 6 april i år. Jag bor i Dalarna. Jag hittade på din blogg via nån annan blogg som du hade kommenterat i.

2010-07-21 @ 08:19:13
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Alva

Ida heter jag, 22 år från värmland, och mamma till Alva som snart är 2 månader.

Läser din blogg eftersom vi har barn i ungefär samma ålder. Både roligt och intressant att läsa andras mammabloggar tycker jag.

Hittade bloggen via nån annan mammablogg tror jag.



:)

2010-07-21 @ 09:25:46
URL: http://aidala.soclog.se
Postat av: Agneta

En faster måste väl hålla sig informerad! Jättekul att läsa den.

2010-07-21 @ 09:33:10
Postat av: Caisa

Jag läser! Det är roligt att läsa om vad du och lilla Leo hittar på om dagarna. :)

2010-07-21 @ 10:07:45
URL: http://caisaforsberg.blogg.se/
Postat av: Lina gravid v 32

Jag hittade din blogg när jag sökte på google efter gravidbloggar tror jag, sen fastnade jag för att du är så rolig och ärlig i varje inlägg! Skit kul att ha följt från att du var i början av graviditeten tills nu när din lilla prins har kommit.



Heter Lina förrsten och är från Eskilstuna, har bf i September och bara längtar och längtar nu när man ser alla din fina bilder på Leo! :)

2010-07-21 @ 15:09:20
URL: http://shesgotherownthing.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca - mamma till Tove

Jag sökte efter gravidbloggar när jag själv var gravid och jag fastnade direkt för din blogg. Heter Rebecca och bor i den fina staden Linköping :) Nu är min lilla dotter 8 veckor redan så tiden går fort, men jag läser fortfarande din blogg nu när lilla Leo har kommit :)

2010-07-21 @ 15:46:46
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com
Postat av: Kimson

Jag läser din blogg för att du chingade om den för mig eftersom att vi har jobbelijobbat ihop och jag nu är din vikarie på Ankör Pänkör.

Går in nästan varje dag för att få en uppdatering om Leo och om dig och vad ni har för er om dagarna. Puss <3

2010-07-21 @ 16:25:54
Postat av: Ida

Jag såg att du va gravid på Samiras bilddagbok och blev lite nyfiken.. Har nog läst din blogg sen dess. Tycker du är jäkligt duktig på att skriva.

Vi spelade fotboll i Dunker tillsammans om du mins mig.. Ida från malmköping!

2010-07-21 @ 20:18:28
Postat av: Andrea

Jag är en trogen läsare =)

2010-07-21 @ 20:23:15
URL: http://andrealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!