bradag

2010-06-04 |22:26:22
Det här har jag kommit fram till idag



L mår prima inne i magen & är hur redo som helst för världen utanför, det är alltså bara att vänta..
Barnmorskan tycker att jag bör fortsätta med järntabletterna sen också, nejtack till diarré säger jag.
Man kan äta makaroner med korv & vitlöksås.
Att ha inhandlat Funlight Lime är något av det bästa vi gjort någonsin, D gillar den inte så den är bara min!
Att hitta till en adress i Rissne är svårare än vad man tror.
Att gå lite snabbt på ikea med elefantfötter är mycket svårare än vad man tror.
En glass på donken i solen är alltid gott.
Att ta bort choklad&banansåsen på McFlurry Marängswiss är som att ta bort rabarbern ur en rabarberpaj.
Att det tar hundra år för en höggravid valross att förflytta sig, även om det bara är några meter.
Att folk har sån förståelse för en valross som ska försöka ta sig fram där det är trångt.
Att folk i allmänhet älskar att klappa magen & fråga när det är dags & om det inte är två.
Det värsta som finns är att missa en studenttårta.
När någon säger "vad stor du är!!" så ska man ta det som en komplimang.
Vattenballongsfötter plus vattenballongsvader är ingen bra kombination.
L älskar gangstahiphopr'n'b-musik, L blir helvild när vi spelar sån i bilen.
Gunilla kan aldrig beställa lagom mängd mat, utan beställer alltid tredubbelt så mycket än det som behövs.
(..Vilket iof inte gör så mycket, eftersom maten alltid är sjukt god!)
Tuffe är den mest elaka & underbara kissemissen jag vet.
D kommer bli världens bästa pappa.
Chokladpudding är perfekt som kvällssnacks.
Den här listan börjar bli alldeles för lång.


Kort & gott -
dagen har varit himla bra & mysigt.
Fötterna är gigantiska.
Inga förvärkar alls idag.
L mår skitbra där inne & verkar inte ha några planer på att komma ut,
men det vet man iof aldrig med dom små liven.
Jag ska sluta pladdra.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!