dagen

2010-06-23 |21:45:00
hm, vad har vi egentligen gjort idag?
Leo fick för sig att sova länge efter sitt 7-mål, så vi sov ju som jag skrev förut vääldigt länge imorse.
otroligt skönt!
Sen , runt 13-tiden, somnade både jag & Leo i soffan.
.. i 2 & en halv timme!
Det värsta är att jag skulle kunnat sova mycket längre, det är mitt skitdåliga järnvärde som spökar.
Imorgon blir det att ringa sjukhuset & be om att få blod, för såhär kan jag inte ha det.
Min energi är ständigt nere på noll och jag känner att jag missar den första tiden i Leos liv, vilket jag verkligen inte vill! 
Ska också be om mer smärtlindring till mig, för det gör så galet ont fortfarande.
Hoppas dom går med på båda, annars vet jag inte vad jag gör. 

Idag blir Leo en hel vecka, tänk vad fort tiden har gått ändå.
För en vecka sen så låg jag på uppvaket från operationen & Leo var bara några timmar gammal,
mammas lilla skruttunge!
Imorgon kommer bvc på hembesök, spännande!

nu gör D lite middag till oss, trots att jag inte är hungrig för fem öre. 
sen blir det nog att sova, är som vanligt helt galet trött .
Leo sussar i soffan, den sötgrisen.
Åh, det är så galet vad jag älskar honom!
Här är en bild på pappa & son, imorse när dom sov <3
Kommentarer
Postat av: 19 år och nybliven mamma

De e så kul att läsa om era dagar :D

2010-06-23 @ 23:55:26
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: N I N A

Guud va söta! Hoppas det går bra med allt :)

2010-06-24 @ 13:08:10
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!