Strålande humör!

2010-05-24 |13:34:36
Dagen började med ett mvc-besök.
Bebis mådde prima, sf-måttet låg på 36 & vår barnmorska sa att L i stort sett är redo för världen utanför.
Nästa tid är den 4e juni, vi hoppas så innerligt att bebis vill kika ut innan dess.
Så håll tummarna?



Efter mvc åkte vi till AnkörPänkör,
där vi pratade lite strunt med Saz & Linurtan.
Sen mumsade vi apgod lunch ute i solen, sjukt gott & mysigt.
Nu väntar vi besked från D's jobb om han behöver jobba idag,
annars bär det av emot Bettna alldeles snart.
Då ska jag minsann ligga i solen & bara njuta,
medans D & hans bror pillar på en moppe.


Det är så konstigt vad glad man blir av solen,
man mår så otroligt mycket bättre den här delen av året.
Jag har fått fräknar & blivit röd på kinderna,
precis som det ska va.
(& därför vill jag sjunga, na nannaaaa)

här får ni en bild på dagens mage,
iklädd en röd klänning & svarta tights.
Sommaren är här!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!