Väckt

2010-05-25 |10:21:29
Att bli väckt av telefonen är inte skoj,
speciellt när jag som svarar låter som en kraxande kråka eller något liknande.
FK ringde nyss, så vi bokade ett möte nästa onsdag,
då ska vi prata om föräldrapenningen. 
Jag & D blir bara helt snurriga när vi ska prata/planera just föräldrapenningen,
tvivale för alla penningar hit & dit .
Eller, pengarna i sig är ju trevligt,
men inte allt man måste fylla i & fixa & trixa med för att få dom, hah!
Hur som,det ska bli skönt med ett möte så vi kan få svar på lite frågor som kommit upp. 


idag är det tråkväder,
så jag vetihundan vad som händer här hos oss.
hade en tanke om att åka till coop & storhandla,
men nehejdå, min ersättning hade såklart inte kommit in ännu.
(ännu en gång, FK-äckeltrögingar!)
Så jag skippar den idén,
det får helt enkelt bli en segdag,
även om vi verkligen behöver dammsuga här hemma. . .
Men nu, frukost!
Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att de är den 27:e som fk skickar ut pengar, jag brukar iaf få då :)

2010-05-25 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!