ännu en gång

2011-04-05 |09:02:13
har jag kikat på En unge i minuten, på tv4play.
Självklart sprutade tårarna även denna gången.
Jag känner igen mig så mycket, och den smärtan som sen övergår till enorm lycka är så otroligt obeskrivlig.

Påtal om lycka,
vår underbara Leo har fått sina ANDRA tand.
Gullgrisen har numera två gaddar bredvid varandra i nedre käken.
Hur sött som helst, &jag tror minsann han är himla stolt över det han med.
Gårdagen bjöd på barutbildning inom viner, whiskey & drinkar.
Mycket info & en låååång dag blev det, kom hem igen vid 20-tiden.
Då var jag helt slut, & ja,lite lullig på det också.
Det blev hemmagjord pizza & sen bara slöa i soffan,
en himla bra måndag & måndagskväll alltså.
Idag blir det jobb, så det är bara att tagga på nu.
Nej, nu har Leo vaknat efter sin lilla 30minuters-lur,
bäst att ta upp grisen &leka lite.
Ha en underbar dag!
Kommentarer
Postat av: Linda

ååh nu tittar dom upp :) Billy har fått fyra nu, kom fram tre till i helgen, men dom växer så sakta ;)

2011-04-05 @ 10:20:17
URL: http://lindamedfler.blogg.se/
Postat av: ´Tova

åh spännande, vad är det för utbildning du går? :)



Haha nä du är inte ute och cyklar, det var jag som födde i badrummet... ;) så på så vis är jag fortfarande nyfiken på hur det går till på BB, haha, och följer TV-programmen med spänning!

2011-04-05 @ 12:42:38
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!