Världens finaste kille

2011-01-28 |13:27:20
Inatt var det fjärde natten som Leo sov som ----.
Han somnade klockan 20, då jag la honom.
(var på bvc igår & pratade om sömnen, fick råd att han ska ha rutiner!)
Han sov bra fram till 23, sen 01, 02.30, 03.45, 04.30, 05.00, 06.30 & till slut 07.45.
Jag stod på mig & jag honom ingen mat förrän 05.00, för då hjälpte inte nappen alls.
Men usch, nu är jag helt otroligt trött i hela kroppen & ögonen väger bly.


Trots denna trötthet har jag idag tvättat ungefär hundra kilo tvätt (det snurrar fortfarande där nere),
plockat undan & dammsugat, samt tömt Tuffes' låda. 
Applåd va?
Nu ska jag försöka vila någon timme,
sen ska jag & D hämta sista tvätten.
Efter det ska vitill Ica Maxi & handla ersättning & lite mat.

Försöker ta en lång promenad varje dag nu,
så fläsket försvinner någon gång.
Gratismotion för sjutton!
Kommentarer
Postat av: Linda

Precis gratismotion är great , promenad imorgon också , sen får vi ta det när det passar schemat ;)

2011-01-28 @ 22:15:54
URL: http://lindamedfler.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-29 @ 12:57:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!