Lååååång dag

2012-03-26 |21:22:57

Vi var på kalajs hos Elvin som fyller ett år idag, grattis igen!
Det blev pannkakor & kakor, mums sa alla barnen i kör ;)
Leo har däremot börjat vara helt extremt trotsig & har börjat slåss & säga "gå!" till allt & alla. Det här är något som gör både mig & D väldigt ledsna, vi försöker prata med honom & förklara att han inte får vara dum eller säga dumma saker. Men ibland känns det som om det inte går in alls, utan trotset bara fortsätter. Usch man känner sig så hjälplös då..
Alla tips mot trots & när ens barn slåss/är dum mot andra barn mottages med öppna armar! Jag tänker inte svartmåla detta & låtsas att vår son är världens snällaste ängel dygnet runt, hur mycket vi än älskar honom så måste vi få ett stopp på det här & vi tar gladeligen emot all hjälp från er där ute.

Hur som, har bara en bild från idag & den är på lillkillen när han däckade i vagnen en stund <3
Mammas kille, jag älskar dig så hjärtat gör ont! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!