Ingen fara

2012-11-02 |20:08:33

Efter 6 timmar på förlossningen så fick jag till slut veta att jag hade fått en ganska stor infektion, som jag fick tabletter mot. Det var inget fostervatten som hade läckt utan mera..."mitt eget", haha ja ni fattar!

Hur som, jag (& fru) fick se lillebror på ett ultraljud & höra hjärtslagen också. Mysigt värre! Han mådde prima & låg med huvudet neråt.

Fick även veta på mitt bm-besök att mitt sf-mått var 32 & järnvärdet hade sjunkit till 91 så nästa vecka ska jag ta mer prover på fastande mage. Ev blir det järn-sprutor sen så jag får upp mitt värde lite.

-------------------

Nu är vi hemma, fru är också här, vi har kollat igenom lillebrors kläder & kommit fram till att han inte behöver så mycket mer i klädväg. Här kommer några smakprov på hans "garderob":

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!