Lååååååång natt

2012-09-22 |08:15:14

Jag sov jättedåligt inatt & leo började tycka att det var morgon kl 02.30!
Då tog han fram iPaden & började spela, för att sen börja leka. Så d fick lägga honom flera ggr i rad, så vi är en trött & mycket slö familj idag.
Men å andra sidan så regnar det järnet ute så det känns som att det inte gör något ändå. Skönt det!
Egentligen är det perfekt IKEA-väder men vi har inte gått 25 veckor än som är vår milstolpe & vi ska försöka att inte slösa en massa pengar nu, så det blir nog inget IKEA idag.

Däremot blir det nog Scones till frukost, myskänsla till tusen!
Sen får vi försöka lägga Leo en stund, han måste vara helt enormt trött. Han har precis fått bada lite såhär på morgonen, något han uppskattar massor. Vår fina kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!