Godmorgon

2013-06-17 |05:26:49

Eftersom jag faktiskt låg i säng vid 22 & D gav Max mat vid 00-tiden så har jag fått sova i stort sett HELA natten = inte alls lika jobbigt att behöva gå upp vid 5.
Skönt!
Men kan nog tänka mig att slumra lite sen idag när Max sover, beror på hur mycket jag har att göra hemma.
Leo ska till fsk mellan 10-14 iallafall, åh så han behöver det. Han vill berätta för alla om sina kalas & alla fina presenter, plus att han måste få göra av med lite(mycket) energi. Haha älskade unge, tänk att du nu är 3 år, jösses vad tiden går fort!


Såå, just nu sitter jag i en fåtölj bredvid Max säng & håller honom lite sällskap när han leker i sängen. Gullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!