söndag?

2015-12-27 |10:46:50
Jag har som vanligt ingen koll på dagarna & ännu mindre nu när det har varit jul.  
Det jag vet Eller snarare lägger energi på är :

-det skulle komma snö idag, var är den? 
- mamma & pappa har kommit fram till Thailand, vi skypade  nyss & jag är inte alls avis på detas 32grader..
- Max har dragit i mig hela morgonen & vill baka kakor så nu bakar vi havrekakor. 
- jag vill tömma kylen men inte äta mer julmat = mission impossible. 
- imorgon ska jag börja & förhoppningsvis bli färdig med ett halvstort arbete, bra planering där.. 
- jag är galet sällskapssjuk men alla är så himla upptagna med annat! (lätt tjurig tjejAB) 
- barnen har inte bråkat en endaste gång än denna dag, de borde få något slags pris?! 
-Max babblar konstant, finns det någon muteknapp? 
-Leo blir ledsen & arg för ALLT just nu (förut bad jag honom akta sig lite så jag skulle kunna gå förbi honom i köket, varpå han gråter &  skriker hysteriskt "du bara vill att jag ska stå i ett hörn! Du är så himla dum!!"...  Eeh okej? )
- min syster ska också åka till Thailand, i januari. Jag är inte alls bitter...

-summan av kardemumman är att jag är e  surpuppa idag men är ändå rätt tacksam för att jag har så fina människor runtom mig.  



Max låtsas att en leksak är en telefon, här ringer han & beställer biljetter till en bio. Älskar hur lilla magen kikar fram, gulle.  
------
Thailand, jag vill också!! 
----

Barnen har invigt sitt hockeyspel som de fick i julklapp. Utan bråk! Helt otroligt! 
-----
Bild från juldagen hemma hos barnens farmor. Älskade d & älskade Leo, ni är så fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!