tankarna

2016-01-27 |14:22:05
Det slår mig ibland. Du kommer inte tillbaka. Aldrig.  Jag tänker på att du alltid sa att det skulle bli jag &  D, men att vi båda förnekade det in i det sista.  Men du visste hela tiden. Utan dig hade det inte blivit jag & D.  
Jag tänker på att du pratade om att du skulle fixa världens svensexa för D & även vara både bestman & toastmaster den dagen vi gifter oss. 
Vem ska vara det nu? Det finns ingen som du. Ingen.  Ingen som kan vara dryg men ändå charmig på samma gång.  Inte  som du. 
Ingen kan hälsa på Leo med samma entusiasm, jag kan fortfarande höra ditt   'hej gubbeeeen!'. 

Du är så saknad & högst älskad av oss alla. 
Finaste finaste Cim. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar sorgen !

2016-01-27 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!