torsdag

2016-01-07 |18:35:31
Klockan ringde 4.38, blä säger jag! 
Max hade nattskräck inatt & Leo kissade i sängen = knappt någon sömn alls.  Trött mamma deluxe här! 

Hur som.  Det gick bra att öppna idag, dagen flöt på bra &  jag mötte sen upp mostern & Leo som hade varit på bio (lyxigt värre!). Vi fikade lite (jag tog bara te!) & sen hängde Leo & jag på stan en stund tills jag skulle fixa naglarna. Då fick Leo kolla film & spela på min telefon & det gick superbra som underhållning i typ en timme.  

Sen hämtade pappa D & Max oss, vi åkte hemåt & stekte pannkakor. Mums! Hade points att ta av så kunde unna mig lite gott ikväll (pannkakor).  

Nu myser vi allihopa framför barnkanalen, bra absolut på en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!